22.06.2012

Kochani! Może Twitcam?

Słuchajcie, moje #PolishDirectioners , rozdział dodam jutro, gdyż dziś świętuje, bo wszystkie oceny mam takie, jakie chciałam! Dlatego też przepraszam, że nie wstawię go dzisiaj. Rozumiecie, prawda? Mam nadzieję, że tak xx



Oprócz tego, mam do was pytanie. Czy chciałybyście, by wasza Emma zrobiła Twitcama? Tylko tak, by móc zapytać o coś, itp. Wolę, żeby było dużo osób, a nie, że sterczę samotnie lub rozmawiam z jedną Directioner. Więc piszcie tu, jeśli chcecie, bym go zrobiła i jaka godzina by wam pasowała...


Ty tyle, idę świętować swoje zwycięstwo! #PARTYHARD


With love xx

5 komentarzy:

  1. jasne.. na pewno wpadne.. do godziny się dostosuję
    i gratuluję ocen! <33 ja też się pochwalę, że wszystkie mam takie jakie chciałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. TC zrób o której chce napewo się dostosuje <33

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś mnie informować na tt o nowym rozdziałach? Dziękuję xx ( @hazzax3 )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno bym zajrzała na twojego twitcam'a :] Tylko mam prośbę, że jak zdecydujesz się zrobisz, to mogłabyś poinformować mnie na tt?
    pozdrowionka !
    ~MrsWika

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś informować mnie na TT - @LooveOne . Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń