04.09.2012

BROMANCE'OWY BLOG I KILKA SŁÓW ODE MNIE!

HEJKA MOJE KOCHANE DIRECTIONERS! PRZEPRASZAM, ŻE PISZĘ CAPSLOCKIEM, ALE TAK MI WYGODNIE I BĘDĘ WIEDZIAŁA, ŻE WSZYSTKO DO WAS TRAFIA. WIĘC, Z GÓRY PRZEPRASZAM, ZA BRAK ROZDZIAŁU 29, ALE MOŻECIE BYĆ PEWNE (OBIECUJĘ NA LOKI HAZZY, NA NERKI LIAMA, NA SZELKI LOU, NA ŻEL DO WŁOSÓW ZAYNA I JEDZIENIE NIALLA) ŻE DODAM TEN ROZDZIAŁ W WEEKEND, BO MAM GO PRAKTYCZNIE NAPISANEGO. JEST NADZIEJA, POWIADAM WAM.

ZACZĘŁAM TERAZ OSTATNIĄ KLASĘ LICEUM, A CO ZA TYM IDZIE - MOŻE BYĆ OPÓŹNIENIE W DODAWANIU NOTEK. WIEM, ŻE I TAK JEST, ALE WIECIE, MATURA PRZEDE WSZYSTKIM. CO NIE ZNACZY, ŻE O WAS ZAPOMNĘ, O NIE! KOCHAM WAS PONAD WSZYSTKO I JEŚLI MACIE DO MNIE JAKIEŚ PYTANIA, ZAPRASZAM NA FORMSPRING, KTÓRY MAM RAZEM Z LEXIE (@LITTLELEXIEX3) PAMIĘTAJCIE, BY SPRECYZOWAĆ, DO KOGO JEST PYTANIE, DODAJĄC IMIĘ (EMMA LUB LEXIE) PYTAĆ MOŻECIE TU MAM NADZIEJĘ, ŻE BĘDZIECIE TO ROBIĆ, BO Z CHĘCIĄ ODPOWIEM NA PYTANIA, NAWET TYPU "ASK CHARACTERS" (DODAJCIE TYLO AC PO IMIENIU AUTORKI) BO STRASZNIE MNIE TO JARA.

OD RAZU MÓWIĘ, ŻE MAM NOWEGO BLOGA Z WYŻEJ WYMIENIONĄ LEXIE, KTÓRA JEST MI NAJBLIŻSZA Z DIRECTIONEREK. STWIERDZIŁYŚMY, ŻE NASZA WSPÓŁPRACA MOŻE BYĆ CIEKAWA DLATEGO ZAŁOŻYŁYŚMY BLOGA. BYŁABYM WDZIĘCZNA ZA KOMENTARZE ITP. DZIĘKUJĘ, KOCHANE! DO NASTĘPNEGO ROZDZIAŁU NIEBAWEM! <3

KISSES AND HUGS XX

3 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać się następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze podoba mi się ten parring Nathan'a i Zayn'a :D Z recztą Narry też jest spox :) Na razie czekam na nexta i to na obu blogach :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie c:
    ~MrsWika
    http://wrong1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń