28.09.2012

Kociaczki! WAŻNE

Witam was.

Chcę was cholernie przeprosić, że nie potrafię zabrać się za napisanie 30 rozdziału. Piszę go i piszę, ale nigdy nie jest  zadowalający. Zawodzę was, wiem. Przepraszam. Tak bardzo was przepraszam, czuję się podle, że obiecałam go szybko, a nie potrafię go nawet dodać.

I teraz... obiecuję. Na 8326829177774237423% że usiądę dziś na dupsku i go dokończę. Ale mam też dla was zadanie. Potrzebuję inspiracji, by kontynuować historię Harry'ego i Chloe. Więc jeśli nie jest wam obojętny ich los, pod tym postem umieśćcie jakieś piosenki, które kochacie ponad wszystko, których możliwe, że nikt nie zna, które są głębokie i prawdziwe. Potrzebuję tego typu muzyki, by dalej tu pisać. Bo ja na razie moja wena powoli się wyczerpuje, mimo, że mam tyle pomysłów... jakoś nie potrafię ubrać ich w słowa. To trudne. Bo nadal chcę tu być i dla was pisać.

Pokażcie, że wam zależy, proszę i spełnijcie moją prośbę.


LOVE YA ALL XX

17 komentarzy:

  1. Kofam
    http://www.youtube.com/watch?v=gnhXHvRoUd0
    mam nadzieję ,że lubisz ...
    Follow my on twitter Kredka123

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham to : http://www.youtube.com/watch?v=bGzHl0u9EsI

    OdpowiedzUsuń
  3. "Never let you go" Justin Bieber
    "Wish you were here" Cody Simpson
    "Forever young" Alpahville

    OdpowiedzUsuń
  4. Emeli Sande - Clown
    Adele - Make you feel my love
    Birdy - Skinny Love
    Goo Goo Dolls - Iris
    Mumford & Sons - White Blank Page

    OdpowiedzUsuń
  5. Outsaider-Ramones
    People Help The People - Birdy
    When you're gone- Avril Lavinge
    Do kołyski-Dżem
    Paradise City-Guns N'Roses
    Highway to hell-AC/DC

    ~~Toria

    OdpowiedzUsuń
  6. Imany - seat with me
    Ryan Star - losing your memory
    Beyonce - listen
    Rachel Diggs - hands of time
    Beyonce - save the hero. i miss you. scared of lonely
    Tylor Swift - last kiss

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kochaaaam twórczość Ed'a Sheeran'a i polecam 'In Memory' tak jak koleżanka wysoko na górze polecam A Drop In The Ocean. Może jeszcze Arms - Christina Perri i Nickelback - Lullaby. Mnie jeszcze inspiruje Hal the man i used to be - Nirvana i Polly również Nirvany. Mam nadzieję, że pomogłam :DD Zapraszam do mnie http://taketoanotherworld.blogspot.com/
    voldzio <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Goo goo dolls-Iris,Christina Perri-A thousand years,leona lewis-alive,Christina Aguilera-Bound to you,The script-we cry,Natasha Bedingfield-wild horses i ogółem większość piosenek Eda Sheerana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=6G9jdmHgoqA polska więc nie wiem czy ci się spodoba ale ja ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam te dwie piosenki:
    Natalie Merchant - My skin
    Damien Rice - 9 crimes
    Nastrojowo nieco smutne, ale mam nadzieję, że Ci pomogą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. John Lennon - Imagine
    Paktofonika - Jestem Bogiem
    Ed Sheeran - The a team : )

    OdpowiedzUsuń
  12. mogłabyś powiadomić mnie na tt o nowych rozdziałach??? @ADumalewska z góry dziękuje :) xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zespół Hinder, może też ci się spodoba...
    Better than me, Lips of an angel, Without you to tylko kilka z moich ulubionych piosenek. Polecam i czekam na kolejny rozdział.
    @KateStylees

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słucham rapu, aczkolwiek piosenka Pezet - Nieważne , jest niesamowicie piękna i zachęcam do posłuchania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ola- Jej ostatni rok . < 33

    OdpowiedzUsuń
  16. "Forever young" Alpahville
    "Use somebody" Kings of Lion
    "Give me love" Ed Sheeran

    OdpowiedzUsuń