20.11.2012

WYDAJĘ KSIAŻKĘ! + TRAILER DO NOWEGO FANFICKA

DACIE WIARĘ, JA EMMA WYDAJE KSIĄŻĘ A;LDHSFHSKLJDHASDGADHADASD;;ADJA BOŻE ZARAZ SIĘ PORYCZĘ! AAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

CHCIAŁYBYŚCIE JĄ KUPIĆ?  
NIE BYŁOBY TO OPOWIADANIE  Z 1D, ALE TAKI SMUTAS O DZIEWCZYNIE,KTÓRA STRACIŁA CHŁOPAKA, WIDZIAŁA JAK ON UMIERA... WIĘC SMUTAS XD


Byłybyście zainteresowane? hkshjahskJD;J nadal w to nie wierzę, naprawdę!

 
Klikajcie chociaż "Genialne" bym wiedziała ile mam potencjalnych nabywców książki ;)

Więcej szczegółów już wkrótce!


EDIT: Oto trailer do mojego nowego opowiadania, które się tu pojawi już wkrótce!
  LOVE YA XXXXXX

51 komentarzy:

  1. Gratulacje!! Zazdroszczę:**
    Oczywiście że bym kupiła:D

    OdpowiedzUsuń
  2. KSIĄŻKA!
    Kocham czytać książki, możliwe jest to, że kupiłabym twoją książkę, tylko na początku musiałabym uzupełnić całą kolekcję Upadłych (swoją drogą nie spieszy mi się z dokupieniem 2 czy tam 3 książek i jeszcze trzeb kupić płytę 1D, więc wiesz... xdd)
    Tak więc czekam na twoją książkęę. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie nigdy nie komentowałam żadnego Twojego rozdziału, lecz jestem z Tobą od samego początku. Jestem dziewczyną, która podziwia Cię jako osobę piszącą, coś tak fenomenalnego jak Twoje opowiadania. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu i cieszę się także, że go nie marnujesz, a rozwijasz się z każdą możliwą chwilę i każdym następnym dniem. Może nie mam doświadczenie tak wielkiego w pisaniu co Ty, lecz umiem oceniać obiektywnie i właśnie tak samo oceniam Twoje blogi i Twój styl pisania. Chciałabym także, móc potrafić tworzyć tak pięknie jak TY to robisz, więc wcale nie dziwię się, że owe wydawnictwo zainteresowało się Twoją historią. Cieszę się ogromnie, że spełniło się ( chyba ) Twoje marzenie i czekam na dalsze informacje co do tej sytuacji. Jeśli chodzi o mnie to byłabym jedną z pierwszych, która nabyła by Twoją książkę zaraz po wydaniu i pojawieniu się w księgarni. Cóż mam nadzieję, że to dopiero początek Twojej przygody z wydawnictwem i coś czuję, że na jednej książce się tu nie zakończy. Mam także skrytą nadzieję, że spotkam Cię kiedyś osobiście i poproszę o autograf takiej pisarki jak Ty. Pozdrawiam Nathalie i życzę mnóstwa weny oraz szczęścia z nową przygodą. xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Tak, to jest moje NAJWIĘKSZE marzenie i nadal nie mogę uwierzyć w to, co się dzieje... Jeśli mieszkasz w Poznaniu/okolicach to chętnie się z tobą spotkam i dam autograf (jak dziwnie do brzmi XD) :)

      Usuń
    2. Cóż, do Poznania wcale tak daleko nie mam, więc może kiedyś nadarzy się okazja. ;D
      A co do zapowiedzi to już nie mogę się doczekać tego nowego opowiadania. Boże, z Haroldem. Teraz jest najgorsze tylko czekanie, lecz obiecuje teraz systematycznie komentować, przysięgam Emma! ;3

      Usuń
    3. Jak tylko będziesz to daj znać, najpierw umówimy się na skajpaja, a potem się spotkamy! Po tym, jak mam za sobą spotkanie z inną Directioner, jestem naprawdę podjarana samym faktem, że ktoś chce się ze mną spotkać i poznam swoje siostry! <3 xx

      Usuń
  4. To świetnie, na pewno bym kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  5. już Ci mówiłam, co myślę o Twojej książce. CZYTAŁABYM xD jaaaa *.* gratuluję ci tak mocno, że gdybym cię przytuliła, to bym cię udusiła chyba :DDD smutas nie smutas, wszystko, co wychodzi spod twojej ręki jest genialne ^.^

    iiiip! jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam! ;DDD

    PS. ja czekam na ten naszyjnik. xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. DOSTANIESZ GO JAK PRZYJDZIESZ ROBIĆ ZA SZTUCZNY TŁUM PODCZAS PODPISYWANIA XD

      Usuń
    2. mam talent do robienia tłumu (i zapłon do odpisywania, wiem xD), wiec spoko :D tylko jeszcze będę musiała uciec z domu z zapasem żarcia i koczować na dworcach, żeby dostać się do tego miasta, gdzie będziesz podpisywać ^.^ iii Łiiii bd mieć naszyjnik asfbgfiwebgi :D
      tylko ja się nie przyznam, że ja to ja... mwahahah xD (pewnie poznasz mnie po tym, że KTOŚ ciągle będzie się śmiał z miną dziecka zagubionego we mgle).

      Usuń
    3. Przed twoim przyjazdem możemy zrobić skajpaja, żebym mogła Cię rozpoznać XD

      Usuń
    4. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

      opadła mi szczęka, jestem martwa. wakbfiwrugbirebhia SERIO? ty tego chcesz? o matko...
      po prostu... ja cie uwielbiam, weź wyjdź za mnie xDD (Niall się chyba nie obrazi, ale weź dla niego kanapkę :D bo to mój mąż i wiesz.. xD)

      Usuń
    5. Serio, napisz mi tylko na gg swój nick i możemy rozpoczynać! ;3

      Okej, tylko nasz ślub ma się odbyć w starym dworku! (I mam nadzieję, że mój mąż Harry też się nie obrazi :< chociaż co powiedz na czworokąt? My plus Narry? MRR!)

      Usuń
  6. Naprawdę wydajesz książkę? Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę :) Gratulacje! xxxx
    Kocham Cię za to, co piszesz to naprawdę cudowne i masz ogromny talent, także ten... Cieszę się, że go wykorzystujesz :) x

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa ! Gratulacje. Jak poinformujesz to na pewno kupię ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. No dziewczyno gratuluje. Jak dasz znac co i jak to kupie na stówe. Masz talent więc go wykorzystaj. Nawet nie wiesz jak sie ciesze.♥
    Obserwujemy? Zapraszam do mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje. Ja z chęcią bym kupiła tą książkę ! Już nie mogę się doczekać. Zazdroszczę Ci talentu :)Teraz tylko stanąć w kolejce po autograf :D Trzymam za Ciebie kciuki i powodzenia <3 Zajrzysz na mojego bloga ? Będzie mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Jak przeczytałam, że wydajesz książkę, to normalnie mało co się nie rozpłakałam! Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że ci się udało (chociaż mówiąc szczerze to wiedziałam, że prędzej czy później do tego dojdzie, bo masz do pisania dryg i to po prostu widać!) Tak więc z całego serca ci gratuluję! Ja bym się chyba zsikała ze szczęścia, jakbym kiedyś mogła napisać i wydać książkę. Biorę sobie twój sukces jeszcze bardziej do serca, gdyż mam to samo marzenie i mam nadzieję, że kiedyś dowiem się jakie to uczucie, kiedy twoje największe marzenie się spełnia [:
    PS. Koniecznie daj znać, jak już wydasz książkę! Mam nadzieję, że w Lublinie będzie do kupienia!

    pozdrawiam serdecznie naszą młodą pisarkę <3
    ~MrsWika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie do kupienia w CAŁEJ POLSCE, (np. EMPIK nawet! *.* ) BĘDĘ W EMPIKU TROLOLOLOLO!

      Usuń
  11. wiesz już kiedy dokładnie będzie można ką kupić ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ale mam nadzieję, że do końca roku już będzie w sprzedaży :)

      Usuń
  12. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Cieszę się razem z tobą, to wspaniałe, że będziesz miała własną książkę ! SGDHDTgNHJHgfrgHFDBGFVFDCFVBGFDFVBGDFVBGFDSVERFGGERGRFD ! SOŁ PRAŁD xd ! KUPIĘ 345678765433456789 EGZEMPLARZY!
    p.s. Co za wydawnictwo ma to szczęście ? : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wielką chcęcią kupię, jaki będzie tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś u mnie nominowana do Liebster Award! ♥ moje pytania już na Ciebie czekają na moim blogu,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym bardzo chciała twoją książke :o :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojejciu! Gratuluję, kochana!! Z chęcią kupię książkę. A jak Cię odkryli? To znaczy... um, jak się dostałaś do tego wydawnictwa? Dobra, nie wiem jak to napisać.
    Zazdroszczę Ci. Serio. To świetnie, że spełniło się Twoje marzenie. Też bym tak chciała.
    Gratuluję Ci z całego serduszka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zgłosiłam do wydawnictwa. :)

      Usuń
  17. NOWE OPOWIADANIE! Aaaale się cieszę ;> Oby było ,,happy ever after''. :>

    OdpowiedzUsuń
  18. O mój Boże, nie wierzę dziewczyno kcshjidhk. Jak do tego w ogóle doszło? *.* Z chęcią kupię! Ale weź, tyle czytałam Twoje opowiadanie, a tu nagle takie coś. To takie wspaniałe! Nawet nie wiesz jak się cieszę. Wiadomo kiedy będzie premiera? @moraoned

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, mam nadzieję, że będzie można ją kupić już od końca tego roku :) (jeśli pójdzie sprawnie)

      Usuń
  19. KIEDY BĘDZIE BONUS?
    KIEDY BĘDZIE BONUS ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze, może w weekend :)

      Usuń
  21. W WEEKEND MIAŁ BYĆ BONUS...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam "może", ja nie mogę, też mam własne życie!

      Usuń
  22. Hej :) Chciałabym cię powiadomić, że nominuję cię do LIEBSTER AWARD (nie mam pojęcia co to, ale dobra ;D). Szczegóły znajdziesz na moim blogu. x
    PS. UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA!!
    ~MrsWika
    http://wrong1direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie biorę udziału w Liebster Award. :)

      Usuń
  23. http://opowiadaniabyasia.blogspot.com/ - pokomentujesz, polecisz ? ; > Bd wdzięczna <3.

    OdpowiedzUsuń
  24. o ja nie mogę!!!tak długo czytałam twoje opowiadanie,od samego początku i teraz zaczęłam też pisać swoje i trochę przestałam wchodzić na twojego bloga a tu nagle widzę że wydajesz książkę. Już się nie mogę doczekać <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie zapraszamy na naszego bloga:
    http://www.takeyouwith-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!!! Strasznie sie ciesze!!! Jeali bedziesz cos wiecej wiedziala napisz (kiwciam@poczta.onet.pl) kupilabym i kupie jak tylko podasz tyltul... Jesli juz bd wydana tk wyslij mi tytul lub jakies dodatkowe info na meila.
    Czekam!
    Iwona :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogromne gratulacje kochana! Na pewno kupię Twoją książkę <3

    OdpowiedzUsuń
  28. jak nazywa sie piosena w tralier ?

    OdpowiedzUsuń